Німецько-українське підприємство "Чудо-Піч" має 15 річний досвід відкриття невеликих вигідних бізнес-проектів у сфері швидкого харчування.
Чому вигідно працювати з нами?
1. Прибутковість - невеликі капіталовкладення та їх швидка окупність. Стабільний щомісячний прибуток.
2. Безризиковість - ваші гроші, витрачені на заставу за обладнання, у разі закриття бізнесу, повертаються.
3. Економічність - достатньо мінімум персоналу (1-2 людини), так як всі вироби ми привозимо в замороженому вигляді і їх потрібно тільки розігріти, випекти або допекти (в залежності від виробу).
4. Якість - всі продукти натуральні та відповідають всім санітарно-гігієнічним нормам.
5. Різноманітний асортимент продукції - більше 70 видів м’ясних, овочевих та солодких виробів з листкового та дріжджового тіста, хлібобулочних та кондитерських виробів. Більш докладніше про продукцію дивитись на сторінці «Продукція»
6. Швидкість - монтаж обладнання, навчання Вашого персоналу та запуск об’єкта здійснюється спеціалістами нашого підприємства за один - два дні.
7. Доставка - заморожені вироби доставляються безпосередньо на Вашу торгову точку в більшість населених пунктів України через широку мережу дистриб’юторських центрів.
Підприємство "Чудо-Піч" пропонує універсальне рішення для будь-якого формату бізнесу класу фаст-фуд: від частини прилавка в магазині і барі до затишного кафе з широким асортиментом продукції. Швидке харчування не вимагає багато капіталовкладень. На відміну від повноцінного ресторану, власну точку швидкого харчування можуть собі дозволити більшість підприємців. Достатньо торгової площі від 6 м2
1. Бажає співпрацювати з нашим підприємством на умовах франчайзингу;
2. Володіє або орендує торгове місце (кіоск, павільйон, частину магазину або кафе). Для розміщення обладнання, необхідного для випічки і реалізації заморожених напівфабрикатів, достатньо лише 6 кв.м. Крім того, на цій же площі можна одночасно реалізовувати супутні товари (соки, воду, каву, чай та ін.);
3. Торгова точка має досить хороше місце розташування - місце з високим трафіком (зупинки транспорту, метро, продовольчі і речові ринки, учбові заклади і тому подібне);
4. Володіє капіталом 20000,00 гривень для придбання під заставу необхідного технологічного обладнання: конвекційної печі для випічки продукції; вітрини з підігрівом випеченої продукції. Рекламна конструкція, яка включає: світлову вивіску, цінник, банер і наклейки для оформлення торгової точки придбавається франчайзі за власні кошти. Більш детально про обладнання дивитись на сторінці «Обладнання». У разі розриву договірних стосунків заставна вартість буде повернута партнеру (з урахуванням амортизації обладнання) в обмін на обладнання.
5. Має в наявності холодильну камеру (скриню) для зберігання заморожених виробів з можливістю заморожування до -18С і місткістю 500 літрів (звичайна камера для морозива). Придбавається партнером самостійно.
1. використовується економічне в роботі обладнання,
2. потрібний лише один продавець,
3. не потрібно підключення торгової точки до водопроводу (досить мати в наявності запас води 5 літрів в день),
Пакети для випеченої продукції з паперу, доставляються разом з напівфабрикатами і надаються безкоштовно. Необхідно також враховувати дохід від супутніх товарів (кава, чай, води, соки) який складає як правило від 30 % від основного розміру доходу. Звичайно головна стаття витрат - це орендна плата, яка має бути Вами уважно проаналізована.
1. Проведення переговорів з клієнтом;
2. Отримання інформації про клієнта (стандартний пакет юридичних документів і особистих даних) для оформлення договорів;
3. Отримання інформації від клієнта про місце розташування майбутньої торгової точки (фотоматеріали). При необхідності можливий виїзд і огляд торгової точки працівниками нашого підприємства;
4. При необхідності узгодження доопрацювання клієнтом конструктивних елементів торгової точки (вікно, розміщення вітрини). Ці роботи робляться як власними силами клієнта так і силами працівників нашого підприємства;
5. Підписання з ТМ "Чудо Піч" (центральний офіс) договору франчайзингу, договору застави обладнання, договору постачання продукції з зазначенням асортименту і цін на продукцію, що постачається;
6. Проведення оплати клієнтом заставної вартості обладнання;
7. Постачання і монтаж обладнання торгової точки, розміщення рекламної конструкції і деталей дизайну. Ці роботи проводяться в основному силами працівників нашого підприємства;
8. Наймання франчайзі на роботу продавця. Якість випічки продукції і успіх її реалізації багато в чому залежить від вибраної кандидатури;
9. Навчання персоналу роботи з обладнанням та процесом випічки продукції;
10. Надання фірмового одягу, цінників продукції;
11. Замовлення продукції, її постачання і оплата клієнтом.
Залежно від успішності продаж в торговій точці, пов'язаної в першу чергу з вдалим місцем розташування, реалізація у франчайзі може скласти від 100 до 300 шт. виробів в день, що дозволяє отримати в середньому при націнці на 1 шт. виробу в середньому близько 6,8 грн. (націнка в залежності від виробу становить від 5 до 10 грн. на одній штуці) дохід в сумі від 680 до 2040 грн. в день та відповідно від 20400 до 61200 грн. на місяць.
А. Вироби з листкового тіста з м'ясними, овочевими та солодкими начинками, які потребують лише випічки в пароконвекційній печі (струделі, хачапурі, бугаца, супервироби, піца);
Б. Швидкозаморожені вироби з листково-дріжджового тіста з різноманітними начинками високого ступеня готовності (піца, багети, сендвичі-паніні, гамбургери, чізбургери), які потребують лише розморожування при кімнатній температурі та розігріву в мікрохвильовій печі;
В. Вироби хлібобулочні (хліб, багети, чіабата, булочки) високого ступеня готовності швидкозаморожені для приготування яких необхідно провети дефростацію (розморожування), а потім випікання в пароконвекційній печі;
Г. Вироби з листково-дріжджового тіста (круасани) які потребують для приготування дефростацію (розморожування), вистоювання у вистійній шафі та подальше випікання у пароконвекційній печі.
Конвекційну піч італійського виробництва фірми UNOX, або аналогічну
Фірмову теплову вітрину власного виробництва. Вітрини бувають різних конструкцій і з різними розмірами і навіть можуть бути виготовлені на замовлення з урахуванням особливостей торгівельної точки. Основне призначення теплових вітрин - збереження ефекту свіжості випічки упродовж 3-4 годин. Це досягається методом підігрівання усього об'єму вітрини. Є можливість ступеневого регулювання внутрішньої температури.
На вищезгадане технологічне обладнання в період експлуатації надається гарантійне і технічне обслуговування. Монтаж і наладка обладнання, навчання персоналу роботи з ним, робиться нашими фахівцями.
Морозильна скриня для зберігання заморожених виробів до моменту випічки місткістю близько 500 л. що підтримує температуру - 18 С.
Мікрохвильова піч
Потужність: 850 Вт
Об’єм: 23 л.
Контактний гриль
Рекламна конструкція (виготовляється з урахуванням дизайну торгової точки)
Обладнання працює від звичайної однофазної розетки 220В. Загальна потужність підведеної до торгової точки електрики має бути не менше 5 кВт/год. Для роботи торгової точки не потрібно спеціальний підведення та злив води.
Запрошуємо до співпраці власників магазинів, супермаркетів, підприємств сектору ХоРеКа: готелі, ресторани, кафе, а також власників барів, магазинів, торгівельних павільйонів, для реалізації заморожених хлібобулочних та кондитерських напівфабрикатів з різноманітними начинками
Заморожені хлібобулочні та кондитерські напівфабрикати (сендвичі, бургери, піца, хліб, чіабата, багети, круасани), упаковані в гофрокартонні ящики, доставляються в будь-яку точку України транспортом нашої компанії. Ваша перевага - вже створені канали продажів продукції, підготовлений персонал. Наша перевага - унікальний асортимент за кількістю та якістю продукції, хороші рівні націнок, які дають можливість заробітку кінцевому продавцеві.
Для отримання більш детальної інформації, зателефонуйте будь-ласка до нас в офіс, або надішліть повідомлення на електронну пошту нашого підприємства (див. «Контакти»).
Сподіваємося на взаємовигідне співробітництво!
А. Вироби з листкового тіста з м'ясними, овочевими та солодкими начинками, які потребують лише випічки в пароконвекційній печі (струделі, хачапурі, бугаца, супервироби, піца);
Б. Швидкозаморожені вироби з лисково-дріжджового тіста з різноманітними начинками високого ступеня готоввності (піца, багети, сендвичі-паніні, гамбургери, чізбургери), які потребують лише розморожування при кімнатній температурі та розігріву в мікрохвильовій печі;
В. Вироби хлібобулочні (хліба, багети, чіабата, булочки) високого ступеня готовності швидкозаморожені для приготування яких необхідно провети дефростацію (розморожування) та випікання в пароконвекційній печі;
Г. Вироби з лисково-дріжджового тіста (круасани) які потребують для приготування дефростацію (розморожування), вистоювання у вистійній шафі та подальше випікання у пароконвекційній печі;
Вам немає необхідності купувати окремо булку, котлету, овочі і соуси, замішувати тісто. Усе це вже є в нашому готовому виробі, натуральному і швидкозамороженому (шокове заморожування), завдяки чому зберігаються усі поживні якості продукту і гарантується неможливість виникнення шкідливих бактерій. Усі вироби виготовляються згідно із стандартами України: СОУ 15.8-37-00389676-533:2006 і ДСТУ 4587:2006.
На кожну партію товару видається декларація виробника. Термін зберігання: 180 діб (при температурі мінус 18).
Конвекційна піч італійського виробництва фірми UNOX, або аналогічна
Вистійна камера
Фірмова теплова вітрина власного виробництва. Вітрини бувають різних конструкцій і з різними розмірами і навіть можуть бути виготовлені на замовлення з урахуванням особливостей торгівельної точки. Основне призначення теплових вітрин - збереження ефекту свіжості випічки упродовж 3-4 годин. Це досягається методом підігрівання усього об'єму вітрини. Є можливість ступеневого регулювання внутрішньої температури.
Морозильна скриня для зберігання заморожених виробів до моменту випічки, місткістю близько 500 л. що підтримує температуру - 18 С.
Мікрохвильова піч
Потужність: 850 Вт
Об’єм: 23 л.
Контактний гриль